Assassin's Creed Unity Grafik ve Teknik Açıdan Bir Dönüm Noktası Olacak

Assassin's Creed serisinin Fransız Devrimi esnasında geçen yeni oyunu Assassin's Creed Unity, oyunun karakter ve efekt yöneticisi Jeffrey Spicer'ın söylediğine göre teknik ve grafik açısından bir dönüm noktası olacak:

"1790'lar kirli zamanlardı ve şehrin bu durumunu oyunumuzda yansıtabilmek önemli."

Karakterler konusunda da Spicer şunları söylüyor: "Yüz tarama, ten gölgeleri, göz sululuğu gibi konularda çok ileri gittik ve bütün bunlar bir araya geldiğinde sizi oyunun hikâyesine daha çok çeken, çok daha inandırıcı ve gerçekçi, gerçek insan gibi hissettiren karakterler elde edebildik."

"Karakter modellerini tasarlayanlar artık bir moda tasarımcı gibi hareket etmek zorunda. Tek bir 3 boyutlu birimdense gerçek kalıplar tasarlamak, bu kalıpları birbirine dikmek ve her kalıbın ağırlığını hesaplamak durumundalar. Her bir kıvrımın farklı ağırlığı var ve "yumuşak kumaş" dediğimiz bir yöntemle bunu oyunun içine yedirmeyi başardık."


Giriş yapmak istediğiniz aboneliği seçiniz.